Cenovnik na sajtu agencije?

Cenovnik na sajtu agencije?

Cenovnik na sajtu zato što objektivno – nema razloga da ga ne bude. Zato što nudimo uslugu, ta usluga košta i u redu je da svi znaju koliko. Zato što je neophodno da klijent unapred zna šta može da očekuje i bude u mogućnosti da proceni da li je i koliko sposoban da u određenom trenutku opredeli neka sredstva za aktivnosti na internetu. Najvažnije, zato što je iskrena i otvorena, poštena saradnja jedini način da klijent bude zadovoljan i siguran da je posao kvalitetno urađen.

__________

Ko je nekad nešto pokušao da proda onlajn, za sebe ili za drugog, zna koliko momenat odložene komunikacije cena može da bude nezgodan – koliko je to nepoverenja u komentarima i koliko je istih takvih poruka u inboksu.

Zašto je važno?

Nije se jednom desilo da na sastanak dođe osoba koja bi mogla da postane naš klijent i ispriča nam priču o nekom prethodnom iskustvu. O tome da su cene formirane posebno za nju, šta god to značilo (ne, nije imalo veze sa posebnim potrebama njenog biznisa, nego sa tim što je unapred pomenula kojim budžetom raspolaže), da nije imala uvid u raspored i potrošnju budžeta, često ni pristup nalozima za oglašavanje.

O tome da se o rezultatima govorilo u domenu ostvarenog dosega, ali nikad dalje od toga; u domenu broja lajkova, ali nikad o tome ko su ti ljudi i kako i zašto su dovedeni na stranice. Posebno o tome da je retko ko bio spreman da razgovara o realnim, opipljivim rezultatima.

Sve lepo i druge priče

Često smo čuli od klijenata da su nailazili na komunikaciju ”iskusnih” prodavaca –

Znate, ne možemo da Vam damo pristup nalogu za oglašavanje zato što biste mogli da vidite i kampanje koje smo radili za druge klijente.

_____

Znate, te kampanje smo mi osmislili, ne možemo da Vam pokažemo kako jer onda ćete moći i sami to da uradite.

_____

Znate, to Vam je doseg, nema veze što ima tu malo i impresija i što smo sabrali sve što smo mogli – i što treba i što ne treba, a često i što ne sme. Što smo Vam prikazali i organski i plaćen kao plaćen i slično. To tako treba, ne znate Vi.

_____

Ne, ne brinite, potrošen je ceo budžet, naravno, ali su cene u ovom periodu, znate, dosta više nego inače. Klik je koštao toliko i toliko, ali verujte – dali smo sve od sebe. Samo, ne možemo da Vam pokažemo to.

I slično. Često smo čuli i mnogo gore od toga – da su dobijali Fejsbukove fakture korigovane u fotošopu, da su im objašnjavali ne znam koliko precizno targetirane publike, a da je realno bilo – Srbija, 18-65+, all…

Da ne idemo dalje, jasno je šta pokušavam da kažem. Veliki je broj klijenata koji su se opekli na model poslovanja određenog broja ”stručnjaka” u ovoj našoj industriji. Taj određeni broj njih bitno utiče na opšti utisak i to bi negde trebalo da prestane.

Sa strane agencija, znamo, neki od nas imali su u prošlosti ružna iskustva. Dešavalo se da nadređeni jasno, glasno i konkretno traže da se izmeni izveštaj, da se ”bustuju” rezultati, da se prikaže kao potrošen ceo budžet, iako nije i slično. Sve to, da priča bude strašnija, nekim mirnim tonom, nekako s idejom da to tako treba i da u tome nema ništa loše.

E, zato cenovnik!

E, zato cenovnik na sajtu. Zato uvek kompletan pristup svakom nalogu za svakog klijenta. To je njegovo i tako treba da bude. U stvari, tako mora da bude i sve drugo samo je pogrešno. Kompletan uvid u svaki segment kampanja, u tehnički i kreativni deo, u svaki update, u svaki potrošen cent. Ne vidim zašto bi neko ko radi pošteno imao problem sa tim?

Druga važna stvar – novac klijenta, posebno za njega, nema veze da li je kompanija koja globalno prodaje premium automobile ili mala lokalna obućarska radnja, jednako je važan i veliki bez obzira koliki je iznos u pitanju. Svaki evro mora da bude isplaniran i potrošen samo kako je dogovoreno.

Nema veze koliki budžet imate odvojen ili ste spremni da odvojite. Naše usluge koštaju toliko koliko koštaju i to je to, imate cenovnik na sajtu. Nema veze ni da li ste iz Srbije ili odakle god. Važno je samo šta želite da uradimo za vaš biznis.

Odlučili smo da idemo do te mere otvoreno, da klijentima i bez da to zatraže od nas, omogućimo vezivanje njihovih kartica za njihove naloge za oglašavanje. Jednostavno, oni plaćaju budžet, taj novac ne dolazi u dodir sa nama. Ne može biti čistije. U svakom trenutku, klijent zna gde je i kako potrošen njegov novac.

Ozbiljna je tema, zato ozbiljan ton. Nema zle namere.

Trebalo bi sagledati i drugu stranu, biti objektivan koliko je moguće. Nema ovde druge strane. Otvoreno, pošteno – ceo fazon. Neko će imati utisak da je tekst pisao neko ljut. Nije, samo treba o ovim stvarima biti ozbiljan.

_____

Računam da smo svi okrenuti na pravu stranu, pa ako želite da zajedno popravimo opšti utisak – svaka ideja je dobrodošla. Stvarno jeste. Očisti svako svoje dvorište, celo selo izgleda super.