Ako imate strategiju – sjajno, ako ne, evo važnih razloga da se odmah pozabavite ovom temom! 💪
Strategija je vaš:
KOMPAS I MAPA – da u svakom trenutku znate gde ste, ali i kuda treba da idete
ŠTOPERICA – podsetnik da vremena ima, ali da ipak postoje rokovi
DVOGLED – jer uvek gledate „korak napred“
Ovaj dokument je vaš vodič, po potrebi konsultant – da sigurno znate kuda ste pošli i kako ćete svoje ciljeve ostvariti.
Ranije se pojam strategija vezivao za „veće“ korporativne klijente, ali istina je da su strategija i plan – osnova svakog uspešnog biznisa, bez obzira na njegovu veličinu.
Prilikom izrade strategije za klijente, bavimo se svim važnim aspektima, kako bismo vam kreirali potpuno personalizovan i temeljan dokument.
Šta sadrži jedna strategija❓
📌 Analizu konkurencije
Da biste imali pravu sliku vašeg biznisa, treba prvo da znate ko su i kako rade vaši konkurenti. U zavisnosti od oblasti kojom se bavite važno je prepoznati ključne konkurente i analizirati njihovo poslovanje. Od vizuelnog identiteta, tona komunikacije, preko načina, dinamike rada i korisničkog iskustva do percepcije brenda/usluge na tržištu.
📌 Analizu vašeg biznisa
Uvid u postojeće stanje je osnova za poboljšanje. Nakon analize konkurencije, neophodno je temeljno analizirati trenutno stanje vašeg biznisa i digitalnog nastupa.
📌 Predloge za unapređenje nastupa na društvenim mrežama
Naš fokus je – digital i zato kada radimo na strategiji predlozi su usmereni na poboljšanje online imidža (kad treba pokrijemo i offline ☺️).
Detaljni smo u analizi i predlozima za poboljšanje kanala komunikacije, naloga na društvenim mrežama, sajta, tona komunikacije i čitavog vizuelnog identiteta.
📌 Predlog plana oglašavanja
Kako bi vaš biznis došao do što većeg broja korisnika i krajnjih kupaca, oglašavanje je neizostavno. Na osnovu analize, dajemo predloge platformi za oglašavanje koje su najbolje za sam biznis, tipova kampanja, kao i budžete za koje smatramo da će dati najpovoljnije rezultate.
Inputi od strane klijenta veoma su dragoceni. Nakon inicijalnog sastanka naš tim zajedničkim snagama radi na strategiji. Praksa nam je pokazala da najbolje rezultate uvek ostvarujemo kada svaki član tima doprinese – product owner, social media manager, dizajner, videograf, oglašivač. Svako od nas ima različit način razmišljanja, različitu ekspertizu, različita znanja, a zajedno kreiramo sveobuhvatna, izbalansirana i najbolja rešenja. Bar uvek želimo da budu najbolja. 😊
Imate li pitanja❓ Pišite nam 😊