”Mislima široko, a rečima tesno”, složiće se umetnici, aliii, kada je dobar brief u pitanju neka vam ovih nekoliko ključnih reči bude uvek na umu:
- koncizno
- precizno
- smisleno
- kreativno
Zašto treba biti koncizan?
Jednostavno je – zamislite da treba da rešite matematičku nejednačinu, a objašnjenja koja dobijate od profesora su ”rasuta” na više strana, vi pokušavate da ispratite gde, šta, kako i zašto…iii ne ide vam baš najsjajnije (osim ako niste matematički genije, pa vam objašnjenja i ne trebaju 🤓). Međutim, kada je dobar brief u pitanju, sažetost je ključna, jer osoba/osobe kojima je brief namenjen treba da dobiju instrukcije vrlo jasne i sažete kako bi krajnji proizvod bio urađen baš kako treba.
Zašto precizno?
Imajte na umu da ideja polazi od vas, ali neko drugi treba da je realizuje, prosto rečeno – budite konkretni kada dajete smernice i svoje misli pretočite u reči. Na ovaj način ćete retko kad doći u situaciju: ali ja sam mislila ovako, a ne tako…
Smisleno?
”Nema smisla prekidati besmislenost u svom toku”.
U ovom slučaju, zapravo, ima. Realno, ne možete očekivati da druga osoba može da vam čita misli. 💭
Šalu na stranu, bitno je da ideje i smernice koje dajete-pišete zapravo imaju smisla, a sve u cilju obostranog zadovoljstva.
Kreativnost 🥳
U zavisnosti od toga šta je tema/proizvod, kada pišete brief uključite svoju kreativnu stranu, zapisujte, crtajte, kopirajte i onda sve to lepo upakujte vodeći se smernicama koje su gore napisane.
Budite koncizni, precizni i smisleni kako bi krajnji rezultat bio: e to je to. 💪🏼